donderdag 31 januari 2019

Achter het behang plakken en toch verliefd...


Gewoon de enige vrije dag in mijn werkweek.
Ik wil heel graag even uitslapen...
Mevr Fay denkt daar anders over,
en zet om 8.15 h haar sirene aan...

Ook ik ben mens,
naast hondentrainer,
ja echt, ben ik ook een gewoon mens.
En kan ik op dat moment mijn hond
gewoon achter het behang plakken.
Pfff, ik blijf stuk in bed liggen.
En Fay blijft stug door blaffen.
Om 9 h geeft ze het op.
Om 9.15 h ben ik nog wakker
 en geef ik het op. 
Ik ga naar beneden en haal een stille Fay de bench.

Eigenlijk ben ik vet chaggie nu,
maar dan kijk ik in haar smoetje....
en ben ik weer verliefd....

Lekker met Rain naar het strand.
Het regende, dus er was helemaal niemand.
Heerlijk!
We hebben lekker inchecken (dus naar mij kijken) en hierkomen 
geoefend. Ideaal om dat te doen met een volwassen hond erbij,
die (redelijk) luistert!



Tussen privé trainingen door,
even Fay uitlaten bij de ijzeren kaap.
Gelijk maar even een korte zit en blijf training doen.
Wat gaat het snel in deze periode.
Ik kan nu echt (als er geen afleidende prikkels zijn)
als meters afstand nemen en een foto maken.
#trotstehondenmama

Suzie had vergadering met collega Mariska.
Dus Fay mocht even met haar twee grote aussie
vrienden Coona en Jutter spelen.


Adrie traint met Fay op de hondenschool.
Bijven en dit keer ook een leuk 'zoek het koekje' spelletje.


En inmiddels is Fay al weer 18 weken oud en 10.2 kg...


 Positieve ervaringen opdoen met onbekende volwassen honden.

De dames showen hun nieuwe tuigjes gemaakt door
auradox. Speciaal op maat en kleur gemaakt voor hun lichaam.
Zodat ze ultieme bewegingsvrijheid hebben en geen druk op verkeerde
plekken ervaren door hun tuig.


De aussie girlzz









Geen opmerkingen:

Een reactie posten